سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اعتراض به داوری دربی کرمان

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نسبت به قضاوت داور بازی معترض بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابراهیم میرزاپور در نشست خبری پس از بازی گفت: دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و سعی داشتند فوتبال بازی کنند و پیروز شوند.

وی افزود: مس 2 هفته نتیجه لازم را کسب نکرده و طبیعی بود که فشار می آورد تا 3 امتیاز را بگیرد. توانستیم به گل اول برسیم و 2-3 موقعیت خوب را هم با بدشانسی هدر دادیم.
مربی گل گهر در خصوص اولین تجربه مربیگری خود و حضور در کنار زمین گفت: حقیقتا فکر می کردم کار آسانی باشد اما مشکل بود ،بگوویچ از من خواست که در کنار زمین تیم را هدایت کنم و هر دستوری که می داد انجام می دادم.

میرزاپور در پاسخ به اینکه تا چه اندازه به صعود امیدوار هستند، اظهار کرد: هنوز خیلی زود است که راجع به صعود حرف بزنیم. گل گهر طی سالیان گذشته سعی کرده در لیگ یک باقی بماند و برنامه ریزی مناسبی وجود نداشته اما در این فصل برای حضور در رده های بالای جدول تلاش می کنیم. با حمایت هایی که وجود دارد گل گهر 2 یا 3 سال دیگر به هدف خود می رسد و به لیگ برتر صعود می کند.
دروازه بان سابق تیم ملی در خصوص داوری گفت: داور سختگیرانه سوت زد. مرزبان هیچ حرفی به داور نزد و روی صحبت او فقط با نیمکت بود. داور اصفهانی بود، داور چهارم کرمانی بود. این ها شک و شبهه ایجاد می کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.