سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

از شنا و دو ميدانى تا ژيمناستيک در با ورزش

برنامه ى با ورزش جمعه شب از شبكه تابان پخش شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ برنامه ى با ورزش جمعه شب از شبكه تابان پخش شد.

نظرسنجى؛
به نظر شما مجموعه ورزش استان ( اداره ورزش، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و...) در پرداختن به ورزش پایه عملکرد قابل قبولی ارائه داده اند؟  

 بله-٣٢
 خیر-٦٨

پيرامون موضوع اصلى(نظرات كارشناسان)
با بيان اهميت رشته هاى ورزشى مادر توسط مرشدى،با ورزش وارد موضوع اصلى خود شد.

كماليان(كارشناس شنا)؛
يزد در شنا از قدرت هاى ايران بوده كه دوران افولش شناى ايران را تحت تاثير قرار داد كه هم اكنون يزد در صدد بازگشت به جايگاه اصلى خود است./بودجه،مربى با دانش روز و تعامل با اموزش و پرورش ديگر مشكلات اين هيئت است.

حيدرى(كارشناس دو و ميدانى)؛
در حال حاضر دو و ميدانى استان به ويژه در سنين پايه   جايگاه قابل و قبولى را دارد./مشكل هيئت ما نبود مربيان كاركشته در شهرستانهاى استان است./

دشتى(كارشناس ژيمناستيک)؛
ژيمناستيک يزد در شمار استان هاى برتر ايران قرار دارد./امكانات شهر يزد و اردكان خوب است اما ديگر شهرستانهاى استان نه./شناخت خانواده ها از اين ورزش كافى نيست.

باغستانى(رئيس هيئت شنا،شيرجه و واترپلو استان)؛
عزت و هويت هيئت شنا،شيرجه و واترپلو استان در كشور به جايگاه قابل قبولى رسيده است/با سرمايه گذارى برخى باشگاه ها نظير پيشگامان،يزد در شنا،شيرجه و واترپلو به روز هاى روشن نزديك شده./نداشتن استخر بزرگترين مشكل هيئت است.

ايليايى(رئيس هيئت دو و ميدانى)؛
پيست ورزشگاه شهيد نصيرى در صورت عدم ترميم نهال  دو و ميدانى استان را مى خشكاند/انتظار داريم سالن بدنسازى شهيد نصيرى اماده شود./بحث نرم افزارى و سخت افزارى عاملى براى نداشتن تعداد مربيان كافى در شهرستانهاى استان است.

نواب(رئيس هيئت ژيمناستيك)؛ 
در حال رايزنى با مربى ارمنستانى براى حضور ماهيانه در يزد و به روز كردن دانش مربيان و افزايش كيفيت ژيمناست كارهاى استان هستيم.

فيضى(مدير تربيت بدنى دانشگاه يزد)؛
تا يک ماه ديگر پيست دو و ميدانى دانشگاه يزد احداث خواهد شد/سالن ژيمناستيک واستخر دانشگاه يزد كيفيت خوبى را بهره مند است.

خليلى(رئيس تربيت بدنى آموزش و پرورش)؛
طرح درس و آموزش مقدماتى از دبستان انجام شده/با هيئت دو و ميدانى همكارى خوبى داشتيم اما با توجه به ظرفيت هاى شنا و ژيمناستيک تعامل زيادى نداريم.

انتهاي پيام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.