سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

آغاز عملیات اجرایی خط دوم راه آهن زنجان- قزوین

استاندار زنجان از آغاز عملیات اجرایی خط دوم راه آهن زنجان- قزوین همزمان با هفته دولت خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛انصاری افزود: این خط ریلی به طول ۷۱ کیلومتر در چهار قطعه اجرا می شود.

وی با اشاره به افتتاح ۱۹۴ پروژه همزمان با هفته دولت در زنجان گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال در بخش های مختلف و در سطح استان به بهره برداری می رسند.

استاندار زنجان با بیان اینکه همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی نیروگاه زنجان یک با ۱۲ هزار میلیارد ریال آغاز می شود، افزود: کل اعتبارات پروژهای قابل افتتاح در بخش سرمایه گذاری حدود ۲۰ میلیارد ریال است و عملیات اجرایی چندین طرح با اعتبار معادل ۱۲ هزار میلیارد آغاز می شود.

انصاری همچنین به روند اجرای طرح های عمرانی طی دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: ۳۰پروژه توسط دستگاه های عمرانی در استان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد که برای تحقق این تعداد طرح عمرانی هفت هزار و ۹۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های متعدد در حوزه عمران شهری در استان در دست اجرا است، افزود: به مناسبت هفته دولت ۴۲پروژه توسط شهرداری های تابعه استان با اعتباری معادل ۳۲۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسند.

گفتنی است: 26پروژه توسط دهیاری های استان با اعتبار۱۹۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.