سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بررسی مشکلات مدارس هندیجان باحضور استاندار خوزستان

مشکلات مدارس هندیجان با حضور استاندار خوزستان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: در جلسه ای با حضور استاندار خوزستان کمبودها و مشکلات مدارس شهری و روستایی هندیجان بررسی شد.

سید مهران رفیعی افزود: به منظور بررسی و رفع مشکلات مدارس این شهرستان پیش از آغاز سال تحصیلی، جلسه ای با حضور شریعتی استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش شامگاه پنج شنبه در محل دفتر استاندار تشکیل شد.

وی گفت: آموزش و پرورش از اولویت های ما در شهرستان هندیجان است و رفع برخی مشکلات و تامین نیازهای این حوزه در شهرستان های محروم با همکاری و مساعدت مدیران ارشد استان امکان پذیر است.

رفیعی افزود: تجهیز مدارس به رایانه ، کولر گازی،آبسردکن، محوطه سازی ، دیوار کشی و همچنین تقویت آزمایشگاه پژوهش سرای دانش آموزی، تعمیر و ساخت سرویس های بهداشتی از عمده مشکلاتی بودند که با دکتر شریعتی مطرح و ایشان با نگاه و دید مثبت بر تامین تجهیزات و رفع این مشکلات تاکید نمود.

وی با تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تخصیص اعتبارات ویژه برای آموزش و پرورش مناطق محروم می تواند نقش به سزایی در نوسازی و تجهیز مدارس داشته باشد.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب خوزستان واقع شده و هفت هزار دانش آموز آن در 71 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.