سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال؛

خروج نام كنعانی زادگان از فهرست استقلال

كنعانی زادگان مدافع تيم فوتبال استقلال از فهرست آبی پوشان خارج شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین کنعانی زادگان که روز گذشته تحت عمل جراحی مینیسک قرار گرفت، از فهرست استقلال خارج شد.

اين بازيكن امروز از بيمارستان مرخص شد و قرار است از يكي دو روز آينده فيزيوتراپي را آغاز كند و با توجه به شرايط پيش آمده نام کنعانی زادگان به صورت توافقی از ليست خارج مي شود تا بر اين أساس مسولان باشگاه تا نيم فصل بازيكن ديگري را جايگزين او كنند.

 
مدافع برزیلی سپاهان در آستانه عقد قرارداد با استقلال 

لئوناردو پادوانی مدافع فصل گذشته سپاهان به نظر مي رسد با استقلال به توافق رسیده و یک قدم تا امضا قرارداد با استقلال قرار دارد اما در هر صورت باشگاه سپاهان نيز بايد رضايت نامه اين بازيكن را صادر كند تا وي بتواند آبي ها را همراهي كند.
وی در استقلال جانشین محمد حسین کنعانی زادگان می شود که از فهرست آبی پوشان خارج شده بود.


افتخاري همچنان سرپرست آبي ها 

با توجه به اعلام وزير ورزش و جوانان افتخاري با همان حكم سرپرستي وظيفه مدير عاملي را نيز بر عهده خواهد داشت اما در هر صورت اين مساله به نظر اعضاي هيت مديره نيز بستگي دارد و با توجه به جلسه اي كه اعضا برگزار خواهند كرد در خصوص مدير عاملي هم تصميمات لازم اتخاذ مي شود.
اعضای هیات مدیره استقلال هفته گذشته در مصوبات خود سرپرست جدید تیم و مدیر فنی آبی ها را منصوب کرد.


حضور مدیر فنی تیم استقلال بر روي نيمكت 

بهتاش فریبا که روز چهارشنبه از سوي اعضاي هيت مديره استقلال و البته نظر منصوريان به عنوان مدیر فنی استقلال منصوب شد،در بازی های این تیم روی نیمکت خواهد نشست و با توجه به هماهنگي هاي صورت گرفته قرار است يك مربي كه به نظر علی چینی خواهد بود از جمع مربیان روی نیمکت استقلال جدا شود و در مسابقات تیم  روی سکوها حاضر شود تا در اين صورت فريبا بر روي نيمكت آبي ها بنشيند.



سرمربی تيم امید استقلال مشخص شد


با توجه به كنار رفتن سامره از سمت سرمربيگري تيم اميد استقلال در نهايت طي حكمي از سوي ورمزيار رييس آكادمي صاحب جمعي به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شد و وي امروز پس از برگزاري مراسم معارفه كار خود را آغاز كرد.

برنامه تمريني امروز شاگردان منصوريان 

بازيكنان تيم فوتبال استقلال امروز عصر ساعت ١٨ در كمپ مرحوم حجازي انجام يك نوبت تمرين را در دستور كار قرار خواهند داد.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.