سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ساخت بیمارستان در اولویت وزارت بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ساخت بیمارستان در منطقه جنوب کرمان جزء اولویت های برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از طرح های بهداشت و درمان جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به خشکسالی های جنوب کرمان و تاثیر آن بر بیماری ها و وضعیت زندگی مردم افزود: باید سعی کنیم عقب ماندگی های ایجاد شده در چند سال گذشته در این منطقه را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: شهرستان جیرفت به عنوان پیشانی جنوب کرمان 50 درصد تخت مورد نیاز خود را کم دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به در دست ساخت بودن بیمارستان 260 تختخوابی جیرفت گفت: این بیمارستان هرچه زودتر باید به بهره برداری برسد تا بتواند پاسخگوی حجم مراجعان اصلی منطقه باشد، بار مراجعات را از بیمارستان های این منطقه کاهش و کیفیت خدمات را نیز ارتقا دهد.
قاضی زاده هاشمی اظهار امیدواری کرد: بیمارستان شهرستان عنبرآباد نیز هرچه زودتر بهره برداری برسد.
وی گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات تامین اعتبار ملی بیمارستان عنبرآباد در دست انجام است تا این بیمارستان در سریعترین زمان ممکن راه اندازی شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مجلس باید کمک کند تا بتوانیم اعتبارات مورد نیاز را به طرح های این منطقه اختصاص دهیم.
قاضی زاده هاشمی درباره مشکل مرکز درمانی بخش ساردوئیه جیرفت گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به این مرکز لازم است خدمات دهی آن به صورت شبانه روزی انجام شود.
وی در ادامه سفر به جنوب استان از بیمارستان در دست ساخت عنبرآباد با 85 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.