سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای طرح هوشمندسازی اندازه گیری مصرف برق صنایع اصفهان

طرح هوشمندسازی اندازه گیری مصرف برق صنایع به عنوان الگوی موفق متخصصان اصفهانی، نخستین بار در کشور عملیاتی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: این الگو نخستین بار در اصفهان طراحی و  امسال برای مشترکان500 کیلو ولت سراسر کشور به منظور صرفه جویی در مصرف برق اجرا شد.
حمیدرضا پیرپیران با اشاره به اینکه درحال حاضر طرح هوشمند سازی اندازه گیری مصرف برق برای پنج هزار مشترک صنعتی اصفهان عملیاتی شده است، افزود: با اجرای این طرح تا کنون 36 مگاوات ساعت برق در طرح ذخیره عملیاتی صرفه جویی شده است.
وی گفت: این سامانه از کنتور برق، ماژول قرائت از راه دور، شبکه‌های مخابراتی و نرم افزارهای محاسباتی تشکیل شده که بر اساس آن بدون مراجعه مأمور به در مشترکان صنعتی امکان کنترل و قرائت از راه دور فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افزود: امکان قرائت لحظه ای کنتور، کاهش آلایندگی و صرفه جویی در هزینه ها، فراهم شدن کنترل مصارف مشترکان و جلوگیری از مصرف بی رویه برق و افزایش رضایتمندی مشترکان از مهمترین ویژگی‌های راه اندازی این طرح است.
پیرپیران از نصب و راه اندازی سامانه هوشمندسازی اندازه گیری مصرف برق امسال در هزار واحد صنعتی استان خبر داد و گفت: برای راه اندازی این سامانه بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.