سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

وزیربهداشت و کمک به دختر پروانه ای سیرجان

وزیربهداشت در سیرجان در دیدار با دختر پروانه ای سیرجانی دستور درمان وی را از طریق مراکز تخصصی تر صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید حسن قاضی زاده هاشمی  در بازدید خود از بیمارستان 216 تختخوابی سیرجان گفت : این بیمارستان تا دی ماه امسال به اتمام می رسد و تجهیزات بیمارستان نیز تا بهمن ماه نصب و در بهمن ماه بیمارستان تخصصی سیرجان افتتاح و برای خدمت به مردم اماده می شود.

وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی از مجوز ساخت بیمارستان فوق تخصصی توسط مجتمع سنگ اهن گل گهر هم خبر داد و گفت : در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گل گهر امید است این بیمارستان نیز با توجه به منابع ملی صنعت و معدن به ثمر برسد و به زودی ساخته شود

 قاضی زاده هاشمی در خصوص دانشکده پزشکی سیرجان هم گفت :این دانشکده مصوبه شورای گسترش دارد و ابلاغ شده و دانشکده ها هماننددوران نوزاد و کودکی هست که در حال رشد هستند و دانشکده پزشکی سیرجان امسال دانشجو می گیرد باید به فکر تجهیز و تکمیل ان بود که ما حمایت می کنیم و کارهایی که باید در مورد دانشکده انجام شود می پذیریم.

وزیر بهداشت پس از بازدید از بیمارستان در حال احداث سیرجان در جمع پرستاران و مسئولین درمانی و بهداشتی سیرجان شغل پزشکی و پرستاری و مجموعه درمانی را در هر زمانی مورد توجه مردم عنوان کردو گفت : ناله و دعای مظلومان و مستمندان در حق این مجموعه مستجاب خواهد بود .

وی افزود : طی دوسال گذشته علی رغم تنگناهای اقتصادی ریاست جمهوری محترم به بخش درمان و بهداشت مردم توجه خاص داشتند و در این دوسال طرحها و برنامه های خوبی را در سطح کشور داشتیم و در حوزه سلامت کارهای بزرگ جهادی انجام شده است .

 هاشمی در این مراسم از دانش اموزسیرجانی که رتبه 4 کنکور کشور در رشته ریاضی و فیزیک را کسب کرده است . تجلیل کرد و با میترا شهبا دختر 20 ساله سیرجانی که دچار بیماری پوستی پروانه ای است ملاقات و جهت درمان وی نیز دستور به همکاری داد.

گفتنی است باشگاه خبرنگاران کرمان چندی پیش گزارشی از این دختر جوان تهیه کرده بود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.