سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه ؛

لزوم اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی کشور گفت: باید فرمان و حکم حکومتی مقام معظم رهبری در رابطه با کالای قاچاق اجرایی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیب قاسم رضایی امروز (پنجشنبه  ) در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان غربی اظهار داشت: به قاچاقچیان کالا هشدار می دهیم که نیروی انتظامی و مرزبانی در مبارزه با این پدیده شوم مصمم هستند و با آنها به طور جدی مقابله می شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا فرمودند که کالاهای قاچاق را از چرخه مصرف بیرون کرده و بسوزانید، گفت: ما نیروهای مسلح نیز وظیفه داریم تا برای محقق شدن فرمان مقام معظم رهبری با این پدیده مقابله جدی کرده و با قاچاقچیان برخورد شدید کنیم.

وی نیروی انتظامی و مرزبانی را مسئول مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز عنوان و اظهار کرد: دستگاههای اجرایی استان نیز وظیفه دارند تلاش کنند تا این افراد را به شغل های درست هدایت و آنها را از اشتغال کاذب دور کنند.

سردار رضایی افزود: در آذربایجان غربی به رغم همسایگی با سه کشور خارجی، همکاری بین دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح و امنیتی بسیار خوب بوده و این همکاری باعث شده تا امروز شاهد وحدت مثال زدنی در بین تمام اقوام باشیم.

وی اضافه کرد: پیش از این در بعضی از نقاط مرزی این استان اشراف کافی نداشتیم ولی امروز با تلاش شبانه روزی مرزبانان به تمامی نقاط مرزی اشرافیت کامل داریم و هر گونه حرکتی را از طرف دشمنان انقلاب اسلامی رصد می کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه امروز یک عملیات وحدت بخش و منسجم و صمیمی بین مردم و نیروهای مسلح در این استان اتفاق افتاده که نتیجه آن آرامش کامل در منطقه است، گفت: مرز جایگاه ملی دارد و همه ایرانیان در جایگاه ملی مرز حق و وظیفه دارند و باید با همکاری هم تلاش کنیم تا از مرزها و کیان مقدس جمهوری اسلامی به خوبی حراست و دفاع شود.

وی اضافه کرد: مردم از اول انقلاب اسلامی پشتیبان نظام بوده و در تمامی سختی ها نظام را یاری کرده و از این پس نیز یاری و پشتیبانی خواهند کرد.

سردار رضایی همچنین گفت: این امنیت و آرامش که امروز به دست آمده، مدیون خون شهدا و ایثاگران بوده و ما نیز وظیفه داریم با عملکرد خوب خودمان از خون شهدان دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم بیان داشت: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری به مسئولان نظام، پدیده شوم قاچاق باید از کشور حذف شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: از فرمانده جدید مرزبانی این استان درخواست داریم تا به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و در مبارزه با قاچاق کالا جدی بوده و با قاچاقچیان برخورد جدی کند.

انتهای پیام /ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
اگر میخواهیم روی پای خود بایستیم باید حرف آقا رو گوش کنیم