سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابهار؛

تقدیر نماینده مجلس از تلاش دولت

نماینده مجلس ازتلاش دولت برای رسمی شدن مرز ریمدان چابهار قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی از تلاش ها و پیگیری های مسئولان دولت تدبیروامید به سبب مشخص شدن مرز ریمدان برای ورود و خروج کالا و مسافر بصورت رسمی قدردانی کرد.

عبدالغفور ایرانژاد افزود: مسئولان هرچه سریعتر با انجام تشریفات قانونی و آماده سازی زیرساختها برای تردد در دو سوی مرز و جابجایی کالا و مسافر مشکلات مردم را مرتفع کنند.
وی خاطرنشان کرد: سالها ساکنان شهرستان چابهار برای عزیمت به کشور پاکستان و دید و بازدید از اقوام و خویشاوندان و تبادل کالا با مشکلات زیادی روبرو بوده اند که با رسمی شدن مرز ریمدان بسیاری از مشکلات برطرف می شود.
وی گفت: اکنون با رسمی شدن مرز ریمدان برای جابجایی کالا و مسافر از سوی هیات دولت، از مسئولان سیاسی و انتظامی استان سیستان وبلوچستان به ویژه فرمانداری چابهار و مرزبانی هرچه سریعتر امکانات و زمینه های لازم برای ورود و خروج کالا ومسافر را فراهم و تسهیل کنند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مزیت های مرز رسمی ریمدان سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم چابهار و شهرهای همجوار خواهد شد.
ایرانژاد با بیان این که هم اینک مرزبانی و مسئولان ذیربط برای صدور برگه راهداری و جابجایی کالا و مسافر قوانینی را اجرا می کنند که در مرزهای دیگر کشور وجود ندارد و این نوع رفتارها و سلیقه ای عمل کردن نارضایتی مردم را بدنبال دارد.
وی با بیان اینکه هم اینک تکریم ارباب رجوع جایگاهی در بین مسئولان مستقر در مرز ریمدان چابهار ندارد، خاطرنشان کرد: حضور تمام افراد خانواده در هنگام صدور گذر مرزی الزامی شده است این در حالی است که قبلا فقط حضور سرپرست خانوار کفایت می کرد.
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.