سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

مشکلات پنج واحد تولیدی استان بررسی شد

استان سمنان هم اکنون از واحدهای تولیدی زیادی در سطح استان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،بهروز اسودی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان  در بیست و نهمین جلسه کارشناسی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از برگزاری جلسات متعدد رفع موانع تولید در استان خبر داد و اظهار داشت: در جلسات مختلف موانع و مشکلات موجود بر سر راه واحدهای تولیدی بررسی‌شده و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: در جلسات متعدد و کارگروه رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی استان بررسی می‌شود و جلسه امروز نیز به درخواست واحدهای تولیدی برای طرح مشکلات آنان برگزارشده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان‌های سمنان و گرمسار بررسی شد افزود: مشکلات مالی و کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی است.

رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات و موانع موجود واحدهای تولیدی در استان گفت: علاوه بر مشکلات مالی و کمبود نقدینگی عواملی مانند مالیات و همچنین مسائل تأمین اجتماعی از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی در استان است.

فاطمه هراتیان با اشاره به‌ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی در استان تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان باید به مشکلات واحدهای تولیدی توجه ویژه داشت.
وی خاطرنشان کرد: با حمایت و توجه ویژه به واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی می‌توان به‌زودی شاهد رونق تولید در استان باشیم.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.