سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح کلینیک مشاوره و روانشناسی رایگان برای بیماران سوختگی

بیمارانی که معلول «اقتصادی و روحی» می‌شوند

نایب رئیس هیات مدیره انجمن ققنوس (حمایت از بیماران سوخته) گفت: بیماران سوختگی بعد از اتفاقی که برای آنها می‌افتد معلول اقتصادی، فیزیکی و روحی می‌شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاح کلینیک مشاوره و روانشناسی برای خدمت دهی رایگان به بیماران سوختگی و خانواده‌های آنان همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) به همت انجمن ققنوس (حمایت از بیماران سوخته ) و با همکاری بیمارستان سوختگی شهید مطهری، کلینیک مشاوره و روانشناسی بیماران سوختگی برای خدمت دهی و پذیرش بیماران سوختگی و خانواده های آنان افتتاح شد.

در این رابطه دکتر عروجی - نائب رئیس هیات مدیره انجمن ققنوس (حمایت از بیماران سوخته ) در این خصوص عنوان کرد: بیماران سوختگی بعد از اتفاقی که برای آنها می‌افتد معلول اقتصادی، فیزیکی و روحی می‌شوند و از طرفی خانواده‌های بیماران به دلیل شوک وارد شده و عدم آگاهی در خصوص چگونگی رفتار با بیمار بعد از حادثه سوختگی نیازمند مشاوره هستند بنابراین انجمن ققنوس حمایت روحی از بیماران را در راس برنامه‌های توانبخشی خود گنجانیده و با یاری خداوند و پیگیری مستمر انجمن و همکاری بیمارستان سوختگی  شهید مطهری و روانشناسان نیکوکار این امر محقق شد.

ضیا - مسئول توانبخشی این کلینیک نیز اظهار داشت: این کلینیک در نخستین روزهای آغاز به کار خود در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 13 تا 17 پذیرای بیماران سوختگی و خانواده‌های آنان از سراسر کشور خواهد بود. همچنین برای اطلاع بیشتر و پذیرش کلینیک توانبخشی درمانگاه شهید مطهری بیماران می‌توانند با شماره تلفن 88770031 تماس حاصل کنند.

در این مراسم دکترمصطفی ده مرده ای رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری و همچنین خانم دکتر عروجی - نائب رئیس هیات مدیره انجمن ققنوس (حمایت از بیماران سوخته ) به همراه جمعی از روانشناسان که نذر فرهنگی جهت ویزیت بیماران سوخته بی بضاعت کردند حضور داشتند

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.