سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کاهش نرخ بیکاری در فارس

فعاليت های اقتصادی در فارس با کاهش نرخ بیکاری همراه بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در سومین جلسه كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: در چند سال اخیر نرخ بیكاری در استان كاهش یافته و از 16 و 9 دهم درصد قبل از دولت یازدهم به 12 و 1 دهم درصد در سال گذشته رسیده كه این روند نشان دهنده تاثیر فعالیت های اقتصادی در استان بوده است و نقش اداره ها، سازمان ها و بانک ها نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده است.

یداله رحمانی با بیان این كه سال گذشته با بررسی و كنترل های انجام شده 32هزار شغل در سامانه رصد بر اساس راستی آزمایی انجام شده افزود: از این میزان، 61 درصد تایید شده است كه عدد خوبی در جهت اشتغال زایی محسوب می شود و باعث برتری استان فارس بر دیگر استان ها در زمینه ایجاد اشتغال شده است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس افزود: همه دستگاه های اجرایی و اقتصادی استان فارس می بایست در راه ایجاد اشتغال و پایداری اشتغال های موجود قدم بردارند و بر این اساس كه مدیریت ارشد استان اولین ملاك ارزیابی مدیران استان را ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری عنوان كرده است.

گفتنی است در این جلسه مدیران كل كمیته امداد امام خمینی(ره) و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گزارشی از برنامه ها و اقدامات خود درراستای برنامه های اقتصادمقاومتی را ارائه دادند.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: کاهش ، نرخ بیکاری ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.