سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های گازرسانی 280 روستا

280 پروژه گازرسانی روستایی آذربایجان غربی در هفته دولت امسال آماده افتتاح و کلنگ زنی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد:با اعلام این که در هفته دولت 66 روستا و دو شهر در آذربایجان غربی به شبکه گازرسانی کشور متصل شده و از نعمت گاز طبیعی لوله کشی شده بهره مند می شوند، اظهار کرد: 500 میلیارد ریال برای پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت هزینه شده است.

منصور صادقیان با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به روستاها و شهرهای دیگر آذربایجان غربی افزود: در هفته دولت، کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 185 روستا و یک شهر دیگر از آذربایجان غربی انجام می شود.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها 2 هزار و 150 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

صادقیان بیان کرد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات و همچنین همکاری نهادها و سازمانها، روند عملیات گازرسانی به مناطق محروم از نعمت گاز طبیعی در آذربایجان غربی بدون وقفه ادامه یابد.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی، گازرسانی به روستاها و مناطق محروم آذربایجان غربی را اولویت اصلی شرکت گاز استان اعلام و اظهار کرد: با همت شبانه روزی مجموعه شرکت گاز استان، سهم گاز طبیعی در سبد انرژی استان روز به روز افزایش می یابد.

هم اکنون 70 درصد انرژی آذربایجان غربی از گاز طبیعی تامین می شود و 99 درصد خانوار شهری استان نیز بهره مند از این نعمت خدادادی هستند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.