سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افتتاح مرکز نگهداری آسیب ‌دیدگان اجتماعی در فارس

طرح‌ های مختلف خدماتی حوزه معاونت اجرایی شهرداری شیراز با اعتبار 700 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رمضان امینی معاون اجرایی و خدمات شهری شیراز گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌ ها افتتاح مرکز نگهداری آسیب ‌دیدگان اجتماعی است که در زمینی به مساحت 14 هزار مترمربع و زیربنای سه هزار و 200 مترمربع اجرا شده است.
وی با بیان اینکه برای ساخت نگهداری آسیب ‌دیدگان اجتماعی است شیراز اعتباری معادل 60 میلیارد ریال صرف شده است بیان کرد: این مرکز ظرفیت نگهداری 600 نفر را دارد و با تحویل آن توسط شهرداری به دستگاه‌ های متولی فعالیت آغاز می‌شود.
معاون اجرایی شهردار شیراز افزود: در این مرکز ساماندهی آسیب‌ دیدگان اجتماعی از جمله متکدیان، افراد در راه مانده، کودکان کار و سایر آسیب ‌دیدگان اجتماعی انجام و معتادان جمع ‌آوری و نسبت به درمان اعتیاد آنان اقدام می‌شود.
وی ادامه داد: در چهارماه نخست امسال بیش از هفت هزار و 700 آسیب دیده اجتماعی در شیراز جمع ‌آوری شده که حدود 90 درصد آن را معتادان در سنین مختلف تشکیل می‌دهند.
امینی از اجرای طرح سامانه نظارت و کنترل ناوگان شهری شیراز خبرداد و تصریح کرد: براساس این سامانه تمام ناوگان خدمات شهری شیراز از خودرو های آتش‌نشانی تا سایر خودرو های خدماتی قابل کنترل است.
امینی خاطر نشان کرد: این سامانه طوری طراحی شده که محل دقیق حرکت خودرو، سرعت آن و حتی میزان سوخت مصرفی آن به همراه تعداد سرنشین آن قابل کنترل و پیگری است.
وی از اجرای طرح تصفیه ‌خانه ‌های محلی در شهر شیراز خبرداد و تصریح کرد: در این زمینه نیز اجرای چهار تصفیه‌ خانه در چهار نقطه مختلف شهر شیراز پیش ‌بینی شده است که نخستین مناقصه آن در هفته آینده از طریق رسانه ‌ها منتشر می‌شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.