سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

بهره برداری از طرح گازرسانی به منطقه الموت در سفرهیات دولت به قزوین

معاون امور عمرانی استانداراز بهره برداری طرح گازرسانی به منطقه الموت در سفرهیات دولت به قزوین در مهرماه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ منوچهر حبیبی ، هزینه اجرای طرح گازرسانی به مناطق الموت را بیش از 100 میلیارد تومان اعلام کرد .

معاون استاندار گفت: تا کنون عملیات خط لوله انتقال گاز به طول 50 کیلومتر خط لوله 12 اینچ و 25 کیلومتر خط لوله 10 اینچ به اتمام رسیده است .

وی افزود: دراجرای طرح گاز رسانی به منطقه الموت باید تلاش شود کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.

حبیبی تصریح کرد: در تعداد 103 روستای استان به دلیل صعب العبور بودن، فاصله زیاد از خط انتقال و هزینه بالای اجرای پروژه امکان اجرای طرح گازرسانی وجود ندارد که براساس برنامه ریزی انجام شده به این روستاها از طریق مخازن lngو sng گازرسانی خواهد شد .

وی بیان کرد: در استان قزوین طرح های عمرانی مهم ملی و استانی در دستور کار قرار دارد و اجرا می شود که برخی از آنها چهره استان را متحول خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطر نشان کرد: پروژه گازرسانی به منطقه الموت جزو پروژه‌های بزرگ و ملی استان است که تاکنون از روند پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده و اجرای آن باعث ایجاد تحول عظیمی در بعد اقتصادی در منطقه الموت خواهد شد.

در حال حاضر 74 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند که با بهره برداری از این پروژه بیش از 90درصد این جمعیت از این نعمت برخوردار می شوند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.