سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اجراي طرح امنيت محله محور درکرمان

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از اجراي طرح امنيت محله محور خبر داد و گفت: اين طرح در راستاي برخورد با معتادان، سارقان و فروشندگان مواد مخدر به مدت 48 ساعت در شهرستان کرمان به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلي روانبخش با اشاره به اجراي مرحله ديگري از طرح برخورد با معتادان، سارقان و فروشندگان مواد مخدر گفت: پليس متدين و با تقوا بايد گره گشا و خدمتگزار مردم باشد.

وی با اشاره به دستگيري 5 قاچاقچي و 9 نفر خرده فروش مواد مخدر گفت:در اين طرح مقدار 55 کيلو و 583 گرم انواع مواد مخدر سنتي و صنعتي كشف شد.

سرهنگ روانبخش گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي در راستاي بر خورد با سارقان در اجراي اين طرح موفق شدند 14 سارق را نيز دستگير و 27 فقره سرقت را کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان ضمن تأكيد بر بكارگيري روش هاي پيشگيرانه از سرقت توسط شهروندان خاطرنشان كرد: بكارگيري نكات ايمني و پيشگيرانه باعث تاخير در فرآيند سرقت و كاهش سرقت ها خواهد شد.

وي با اشاره به اين كه وجود افراد معتاد در جامعه علاوه بر زشت كردن چهره شهر باعث برهم زدن نظم ، آرامش وايجاد نامني براي شهروندان خواهد بود خاطر نشان کرد : در اين طرح دو روزه بيش از 50 نفر معتاد خطرناک جمع آوري شدند.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد : سارقان و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شده و معتادان خطرناک جهت بازپروري تحويل کمپ اعتياد شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت : به منظور سالم سازي و پاكسازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي مردم اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان تداوم دارد.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.