سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در باشگاه پرسپولیس چه می‌گذرد؟

اختلاف‌نظر بین مسئولان پرسپولیس غوغا می‌کند

اختلاف رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با یکدیگر علنی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طاهری و کاشانی بر سر مسائلی همچون شکایت از برنامه 90 و ر‌ضائیان مواضع متفاوتی با یکدیگر دارند.

در حالیکه طاهری و معاو‌نان حقوقی باشگاه پرسپولیس به علت گزارش برنامه نود درباره جذب اوکراینی‌ها قصد شکایت از این برنامه را دارند، اما کاشانی شکایت از برنامه 90 را فقط یک شوخی دانسته است.

آخرین اختلاف طاهری و کاشانی به ماجرای شکایت از ر‌ضائیان بر‌می‌گردد. سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرده که شکایت از ر‌ضائیان در جریان است اما رئیس هیات مدیره نظر دیگری در این خصوص دارد و از انصراف پرسپولیس در شکایت از این با‌زیکن خبر داده است.

گفته می‌شود که اختلاف بین طاهری و کاشانی در نهایت به جدایی یکی از این دو نفر از پرسپولیس ختم می‌شود.

اختلا‌فم با طاهری به یک شوخی می‌ماند

جعفر کاشانی درباره این مطلب گفت: اختلا‌فم با طاهری صحت ندارد و هر کدام وظایف خود را انجام می‌دهیم. طاهری مجری مصوبات هیات مدیره است و بر اساس سیاست‌ باشگاه باید اقدام کند.

وی در ادامه عنوان کرد: هر کدام ار اعضای هیات مدیره پرسپولیس عقاید متفاوتی دارند اما همه در جهت پیشبرد باشگاه پرسپولیس گام بر می‌دارند.در واقع اختلا‌فم با طاهری به یک شوخی می‌ماند.

کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که پرسپولیس به یک باشگاه تبدیل نشود مشکلا‌تش هم برطرف نمی‌شود اما طاهری پیگیر مسائل و مشکلات باشگاه است تا آنها را برطرف کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، طاهری ، کاشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.