سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناصحی مطرح کرد:

4 مدرسه به مالکان آن ها تحویل داده می‌شوند/آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام دهد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تخلیه 4مدرسه 4هزار دانش‌آموزی در منطقه 18 گفت: آموزش و پرورش باید هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و سومین جلسه رسمی شورای شهر با بیان اینکه مطلع شدم که قرار است 4 مدرسه در منطقه 18 با حکم قاضی به مالک داده شوند، اظهار داشت: این منطقه 12 هزار و 600 محصل دارد و با تخریب این 4 مدرسه شهروندان با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 6 مدرسه این منطقه 4 هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند، افزود: آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر این مدارس را از مالکان خریداری کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تخلیه مدارس شهید همت، شهید باکری و دکتر حسابی در منطقه 18، تصریح کرد: پیشنهاد می‌دهم تفاهم نامه‌ای بین آموزش و پرورش و مالک در خصوص این موضوع نوشته شود، چرا که مالک بدون اطلاع آموزش و پرورش اقدام به شکایت در خصوص این مدارس کرده است.

ناصحی اضافه کرد: نمی‌دانم چرا از یک زمین 5هزار متری تنها 3هزار متر مدرسه ساخته ‌شده و فضاهای دیگر آن به کوچه و خیابان تبدیل شده است.

وی از قوه قضائیه درخواست کرد که توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشیم، چراکه اهالی منطقه 18  نسبت به تعطیلی این مدارس نگران هستند و از آموزش و پرورش درخواست دارند که سریعا به این موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.