سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

لزوم تربیت نیرو بر اساس نیاز

لازمه جذب نیروهای بومی کسب مهارت بر اساس نیاز صنایع هر استان است که باید از سوی فنی و حرفه‌ای اجرا شود.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلام گفت: فنی و حرفه‌ای در هر استان بر اساس نیاز همان استان نیرو تربیت کند.

علی‌عسگر ظاهری عبده‌وند با اشاره به شعار سال 1395 اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: با این شعار مسیر همه قوا مشخص است و باید از همه توانمندی‌های موجود در راستای اجرای این شعار استفاده شود.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال از به هم پیوستن و همکاری همه دستگاه‌ها به وجود می‌آید و در این فرآیند مهمترین بخش کسب مهارت است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تلاشی که در این مسیر انجام می‌شود می‌توان داشته‌های خودمان را به مهارت و ارزش افزوده تبدیل کنیم و از آن بهره ببریم.

وی مسئولیت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را مسئولیتی خطیر عنوان کرد و افزود: باید بر اساس نیازهای روز جامعه آموزش‌های مهارتی انجام شود و تربیت نیروی انسانی ماهر بر اساس علم روز دنیا صورت پذیرد.

ظاهری عبده‌وند به جایگاه ویژه مهارت آموزی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: مهارت‌های قدیمی دیگر نمی‌توانند ما را به موفقیت برسانند زیرا تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت و نیازهای جامعه در حال تغییر است.

وی با تاکید بر این مطلب که باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای همسو با تکنولوژی روز دنیا انجام شود لازمه پیشرفت هر کشور را داشتن نیروی ماهر اعلام کرد و گفت: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای باید به سمت صنعت نفت حرکت کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تاکید کرد: چه خوب است به جایی برسیم که مشتقاتی را که دنیا از نفت، گاز و غیره استخراج می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود جوانان ایران این مهم را در کشور انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش صنعت ظرفیت‌های بسیار خوبی جهت اشتغال وجود دارد و باید به تربیت نیرو در این حوزه بپردازیم.

ظاهری عبده‌وند اضافه کرد: لازمه جذب نیروهای بومی کسب مهارت بر اساس نیاز صنایع هر استان است که باید از سوی فنی و حرفه‌ای اجرا شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.