سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 640 میلیارد تومان طرح در صنعت برق/ افزایش پیک مصرف

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار پیک بار به 9550 مگاوات رسید، گفت:پیک مصرف برای امسال در روز 6 درصد و درشب نیز 5 درصد افزایش داشته است.

خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خوش خلق،مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از 53 پروژه انتقال و فوق توزیع این شرکت،اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای تهران،سه استان تهران،البرز و قم را با جمعیت بالغ بر 17 میلیون نفر و 8میلیون و200 هزار مشترک تحت پوشش خود دارد که تعداد مشترکین نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار پیک بار به 9550 مگاوات رسید، گفت:پیک مصرف برای امسال در روز 6 درصد و درشب نیز 5 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران درخصوص پروژه های به بهره برداری رسیده،اظهار داشت:از نیمه دوم سال گذشته تا تابستان امسال50 پروژه تعریف شد تا بتوانیم پیک مصرف را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد:پست شهید فیروزی و 52 پروژه دیگر با ارزشی بالغ بر 346 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه عملیات اجرایی 22 پروژه دیگر با ارزشی بالغ بر 294 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی افزود:این پروژه های شامل پست های انتقال،فوق توزیع، خطوط انتقال و پروژه های بهینه سازی بوده است.

خوش خلق با اشاره به پروژه  خط 400 کیلو ولت وردآورد-سیاه بیشه، گفت:این پروژه مهم حدود 80 میلیارد تومان هزینه در برداشت که در شرایط سخت محیطی و منطقه صعب العبور واقع شده بود و متاسفانه در طی احداث این پروژه سه تن از همکاران جان خود را از دست داده اند.

مدیرعامل برق منطقه ای تهران در ادامه افزود: پست شهید فیروزی نیز که یک پست مهم با ویژگی تامین برق پایدار و با حداقل اشغال فضای زمینی است که در ولتاژ های 230، 63 و 20 کیلو ولت به بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد:سعی ما بر احداث کارخانه های GIS  برای کاهش هزینه ها است.

خوش خلق ادامه داد: یکی دیگر از این پروژه ها تامین کابل های منطقه شیخ بهایی به مصلی بود که در دوره قبل تونل ها آماده شده و در این دوره کابل ها جایگذاری شدند که در حدود 30 میلیارد تومان هزینه داشته است.

مدیرعامل برق منطقه ای تهران درپایان اظهار داشت:اگر این پروژه ها اجرا نمی شد عبور از پیک بار امسال ممکن نبود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.