سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اجرای طرح ساماندهی معابر شوش

فرماندار شوش از تلاش صورت گرفته در رابطه با ساماندهی مناطق حاشیه ای و محروم شهر شوش تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی افزود:طرح جمع آوری متکدیان داخلی و اتباع بیگانه از سطح خیابان ها و معابر این شهر با مشارکت دستگاه های ذیربط اجرا می شود.

وی گفت: ضرورت دارد تا شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری متکدیان اقدام کند.

 فرماندار شهرستان شوش بیان کرد:ستاد ساماندهی امور شهری از زمان تشکیل ،تمام تلاش خود را در جهت به حداقل رساندن مسائل و مشکلات شهری با استفاده از ظرفیت های موجود بکار گرفته است.

نجاتی با بیان این مطلب که هیچ فاصله ای بین مردم و مسئولان نیست بیان داشت: مسئولان از جنس خود مردم هستند و مشکلات مطرح شده از سوی مردم، توسط مسئولان به صورت مستمر در حال پیگیری است.

وی اظهارکرد: آسفالت، روشنایی ، بهداشت و فضای سبز یکی از نیازها و اولویت های خدمت رسانی به این مناطق می باشد که باید در دستور کار شهرداری و اداره های مربوطه قرار گیرد.

این مسئول بر تامین روشنایی خیابان های اصلی همچنین منازل کوی مهر به خصوص مسکن هفت هکتاری جنب سیلو تاکید کرد و گفت: اداره برق نسبت به تامین روشنایی ، اصلاح و تعمیر مناطقی که از نظر روشنایی با مشکل مواجه اند اقدام کند.

نجاتی خواستارنظارت بهداشتی براصناف ونانوایان شد و افزود: مرکز بهداشت با همکاری اداره صنعت،معدن و تجارت با تشدید بازرسی از فروشندگان مواد غذایی و واحدهای قصابی وارد عمل شود.

وی با اشاره به وجود پدیده دست فروشی در سطح شهر بر ضرورت ساماندهی دست فروشان با همکاری شهرداری ، راهنمایی و رانندگی و عوامل انتظامی تاکید کرد و گفت:با توجه به اینکه زیرساخت های لازم برای ساماندهی دست فروشان آماده شده است این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

فرماندار شهرستان شوش به پارک بانوان حجاب شوش اشاره کرد و از شهرداری شوش خواست تا جهت اداره این پارک به دست بانوان همچنین ایجاد اشتغال برای بانوان اقدام لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.