سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برگزاری جلسه شورای مرکزی جوانان

دومین جلسه شورای مرکزی جوانان استان آذربایجان غربی با حضور اعضاء شورای مرکزی کانون های دانشجویی و آزاد برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت : جوانان در حوزه دانشگاه گوش شنوا و زبان گویای مردم می باشند که با عملکرد مثبت خود در کانون های دانشجویی جامعه را از خطرات می رهانند.

سید زکریایی خاطر نشان کرد :‌ اساس کلیه فعالیت های جوانان باید در چهارچوب اصول هفت گانه جمعیت و اهداف چهارگانه سازمان جوانان انجام پذیرد ، وی در ادامه افزود : نگاه جوانان باید فرا استانی ، ملی و بین المللی باشد و از آنها انتظار داریم با توجه به هم مرز بودن این استان با سه کشور خارجی در برنامه ریزی و پایه گذاری طرح ها و پروژه های بین المللی نقش ویژه ای را ایفا کنند .

در ادامه معاون امور جوانان آذربایجان غربی با بیان نقش کانون های دانشجویی افزود: : کانون های دانشجویی بعنوان کانال ورودی در زمینه جذب اعضا توانمند و هدفمند کردن فعالیت آنها ، بلاخص در زمینه های علمی نقش موثری را می توانند ایفا کنند.

حاجی زاده در ادامه خاطر نشان کرد :‌ کانون های دانشجویی بعنوان کانال ورودی در زمینه جذب اعضا توانمند و هدفمند کردن فعالیت آنها ، بلاخص در زمینه های علمی نقش موثری را می توانند ایفا کنند.

وی گفت :‌ شورای مرکزی در دو شاخه دانشجویی و آزاد دو نفر را به هیئت نظارت معرفی کردند و بعد از بررسی طرح ها و برنامه های دبیران در پایان محسن محمدی بعنوان دبیراستانی در شاخه دانشجویی و رقیه امیری بعنوان دبیر استانی در شاخه آزاد احکام خود را از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دریافت کردند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.