سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افتتاح ۷۰ مرکز نیکوکاری در آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر ۵۰ مرکز نیکوکاری فعال با محوریت مساجد در سطح استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دشتی با اشاره به اینکه کمیته امداد نظارت غیرمستقیم بر مراکز نیکوکاری دارد، افزود: این مراکز استقلال مالی و اداری دارند و کمیته امداد دخالتی در اداره امور آنها نداشته و صرفا تجارب خود را در اختیار مراکز نیکوکاری قرار می دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته به همت خیرین مراکز نیکوکاری استان نوعروس پشت نوبت برای دریافت جهیزیه باقی نماند و این مراکز فراتر از انتظار اعتماد مردم را جلب کرده اند و خیرین این مراکز مورد وثوق مردم بوده و در متن مردم زندگی می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی هدف ایجاد مراکز نیکوکاری را حذف بوروکراسی اداری، شناسائی نیازمندان و جذب خیرین عنوان و خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال مراکز نیکوکاری استان ۴۰ میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کردند.

دشتی در پایان با اشاره به اینکه ۶۹ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، اظهار داشت: پشتوانه کمیته امداد آذربایجان شرقی در مساعدت به مددجویان و نیازمندان مردم و خیرین نیکوکار هستند و قسمت اعظم منابع این نهاد را کمک های مردمی تشکیل می دهند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.