سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ریو 2016؛

صدرنشینی زنان بسکتبالیست آمریکا/ چینی ها ناکام بزرگ مسابقات

مسابقات بسکتبال زنان المپیک در مرحله گروهی با انجام 3 دیدار در گروه دوم مسابقات المپیک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله گروهی مسابقات بسکتبال زنان المپیک با انجام 3 دیدار در گروه B بازی ها به پایان رسید و چهره تیم ها صعود کننده به دور بعدی بازی ها مشخص شد. 

زنان آمریکا که پر افتخار ترین تیم بسکتبال زنان جهان هستند موفق شدند با پیروزی آسانی که مقابل چینی ها به دست آوردند با 5 پیروزی به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله بعدی شدند. 

عنوان دومی این گروه به اسپانیایی رسید که این روز ها تیم اول اروپاست واگرچه به 4 پیروزی دست یافتند اما مقابل آمریکا صدتایی شدند تا تیم دوم گروه شوند.

کانادا هم در این گروه به عنوانی بهتر ازسومی نرسید. بانوان کانادایی که شروع خوبی در این مسابقات داشتند نتوانستند از پس آمریکایی ها و اسپانیایی ها بر بیایند و در نهایت سوم شدند. 

صربستان هم که بدشانس ترین تیم گروهشان بودند توانستند پس از 3 شکست نزدیک در مقابل حریفا به دو پیروزی شیزین مقابل چین و سنگال دست یابند تا آخرین تیم صعود کننده از این گروه باشند. 

چین و سنگال هم بدشانس ترین تیم های این گروه بودند، نماینده آسیا در حالی که بازی ها را خوب آغاز کرده بود نتوانست به موفقیتی دست یابد و با 4 شکست خداحافظی تلخی به عنوان تیم اول آسیا با المپیک داشت. 

تنها نماینده آفریقا هم در این گروه بود، سنگالی ها اگر چه نتوانستند به برتری دست یابند اما بازی به بازی بهتر شدند و حتی در بازی اخرشان هم با اختلاف کمی شکست خوردند.



انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.