سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزیان خبر داد:

برگزاری رقابت بزرگ تریال با جایزه 18 میلیونی

رئیس کمیته تریال دوچرخه سواری از پرداخت 18 میلیون هدیه غیرنقدی به مناسبت عید قربان در مسابقه جایزه بزرگ تریال خبر داد.

علی نوروزیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ تریال را به کمک اسپانسر مالی به مناسبت عید قربان در بهشهر یا ایلام به خاطر راه اندازی پیست تریال برگزار خواهیم کرد و از سراسر کشور تریال سوارن مستعد در این رقابت شرکت می کنند.جایزه ی این مسابقات 18 میلیون تومان  هدیه غیر نقدی است.  
 
وی افزود: مقرر شده به کمک حامی مالی تریال سواران حرفه ای را برای حضور در  المپیک 2020 آماده کنیم و طی مکاتباتی که فدراسیون با UCI می کند تا آن زمان آمادگی تریال سواران ایرانی را تضمین می کنیم.
 
نوروزیان در ادامه تصریح کرد: تا به حال 16 تیم برای شرکت در مسابقه جایزه بزرگ ثبت نام کرده اند که شامل 85 دوچرخه سوار می شوند، روز پنج شنبه دور مقدماتی و جمعه فینال رقابت ها برگزار خواهد شد.
 
رئیس کمیته تریال دوچرخه سواری در ادامه تاکید کرد: تریال سواران از شهر های تهران، کرمانشاه، زنجان، قزوین، خراسان جنوبی، همدان، خراسان رضوی، لرستان، مازندران، کرمان ، هرمزگان، اردبیل، اراک، خوزستان، ارومیه و اصفهان برای حضور در این رقابت ثبت نام کرده اند.   
 
نوروزیان در پایان توضیح داد: مسابقات قهرمان کشوری تریال هم 27 تا 29 مردادماه در پارک آبشار تهران  پنج شنبه از ساعت 9 صبح و فینال رقابت ها جمعه برگزار می شود که برای اجرای رقابت ها شهرداری منطقه 22 کمک زیادی انجام داد.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.