سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدیان: الویت فدراسیون برندهای داخلی است

نائب رئیس فدراسیون پیوند اعضا گفت: الویت مان برای تهیه تجهیزات، برندهای داخلی است و از تولیدات ملی حمایت می کنیم.

لیلا محمدیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شعار فدراسیون پیوند اعضا حمایت از تولیدات ملی و با توجه به اینکه این فدراسیون نوپا است ، بودجه مالی کمی دارد اما برای تهیه تمام تجهیزات و لباس های ورزشکاران از برند داخلی استفاده می کنیم.

وی افزود: در فدراسیون صرفه جویی درهزینه ها یک اصل اساسی است که حتی هیات های استانی نیز باید آن را رعایت کنند ، هدف ما کمک به بیماران خاص است  و در تلاش هستیم با سرمایه گذاری صحیح بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در ورزش به وجود آوریم و مطابق با دستورالعمل وزارت ورزش از هزینه های اضافی جلوگیری کنیم.

نائب رییس فدراسیون پیوند اعضا دامه داد: تجهیزات و لباس های ورزشکاران ما دارای شرایط خاصی است که سلامت بیماران را به خطر نیندازد.برند و تولیدات داخلی توانستند با رعایت این شرایط نیاز فدراسیون را مرتفع سازند و وقتی  تولیدات ملی پاسخگوی نیاز ما است پس فدراسیون با حفظ شعار حمایت از اقتصاد ملی از همه تولیدات داخلی حمایت می کند و سه سمت خارجی ها نمی رود.

محمدیان در خصوص عملکرد فدراسیون پیوند اعضا گفت: برخلاف خیلی از رشته های ورزشی، مربیان ما در رقابت های جهانی پیوند اعضا توانستند نتایج درخشانی را برای تیم ملی و ایران رقم بزنند و این امر سبب شده که فدراسیون برای کادر فنی تیم های ملی از مربیان و پتانسیل های داخلی استفاده کند و این موضوع کمک زیادی به کاهش هزینه های فدراسیون کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: من معتقدم باید در هر رشته ورزشی ابتدا با یک سرمایه گذاری صحیح ، امکانات و دانش آن رشته را در سطح جهانی به روز کنیم و پس از آن با صرفه جویی و درست هزینه کردن، رشته ها را ارتقا دهیم و در مسابقات بین المللی با یک برنامه ریزی صحیح نتیجه لازم را کسب کنیم.

نائب رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون پیوند اعضا با رعایت شرایط بیماران خود توانسته در هزینه ها صرفه جویی لازم را داشته باشد و در کنار آن از تولیدات ملی و پتانسیل های داخلی حمایت کند و من امیدوارم که تمام مسئولین ورزشی با رعایت این موضوع به بهتر شدن اقتصاد داخلی در عرصه ورزش کمک کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.