سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

افتخارآفرینی سعیدعبدولی

سعید عبدولی ملی پوش فرنگی کار ایرن در دیدار رده بندی مسابقات کشتی فرنگی المپیک ریو با نتیجه 5 بر 2 پیتر باسکی از مجارستان را شکست داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کسب نخستین مدال کاروان کشتی فرنگی ایران از سوی سعید عبدولی کشتی گیر صاحب نام اندیمشکی ، خوشحالی و شادمانی مردم این شهرستان را به دنبال داشته است.

سعید عبدولی ملی پوش فرنگی کار ایرن در دیدار رده بندی مسابقات کشتی فرنگی المپیک ریو با نتیجه 5 بر 2 پیتر باسکی از مجارستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

کسب این مقام موجی از شادمانی در زادگاه این ورزشکار صاحب نام ایجاد کرده به طوریکه خانه پدری این ورزشکار از روز گذشته تاکنون میزبان بسیاری از شهروندان است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی موفقیت سعید عبدولی در المپیک ریو را تبریک گفت.

در پیام فریدون حسنوند آمده است: بی شک این پیروزی بزرگ و شورآفرین در آوردگاه المپیک باعث شادی و شعف میلیونها علاقه مند به ورزش و دوستدار ورزش کشتی شده است.

وی حلاوت این مدال که نخستین مدال کاروان کشتی فرنگی ایران در این آوردگاه می باشد را به جامعه ورزشی و ملت عزیز، خانوده محترم سعید عبدولی، محمد بنا سرمربی تیم ملی، ایرج اسفندیاری مربی تیم و تمامی کسانی که در این موفقیت نقش آفریده اند تبریک گفت.

حسنوند همچنین برای حبیب اله اخلاقی دیگر کشتی گیر المپیکی اندیمشک که عصر دوشنبه برای کسب مدال به روی تشک می رود آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.