سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

بهسازی راه های خوزستان

مدیر راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:چند پروژه ازجمله میانبر صیدون به هپرو درباغملک درهفته دولت در خوزستان به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،پوریادشتی زاده، اظهار کرد: پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسند، در حوزه راه روستایی هستند و کمک شایانی به تردد مردم در این محور‌‌ها می کنند و ان‌شاالله شاهد افزایش رفاه مردم در جاده ها و کاهش تصادفات باشیم.

وی افزود: پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده کادوسه با اعتبار 500 میلیون تومان در مسجدسلیمان که از سال 94 آغاز شده بود، اکنون به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و موجب اشتغال زایی 15 نفر در این شهرستان شده است.همچنین پروژه آسفالت آنتنی های چهار بیشه – تل‌بمن با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان و با اشتغال زایی 25 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

دشتی زاده بیان کرد: پروژه بهسازی و آسفالت جاده گاو خفته به چشمه زالوک با اعتبار بیش از 600 میلیون تومان و با اشتغال‌زایی 15 نفر به صورت مستقیم در شهرستان اندیکا تکمیل شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد. پروژه بهسازی و آسفالت جاده شلال کرتز با اعتبار بیش از 500 میلیون تومان و اشتغال زایی 15 نفر، یکی دیگر از پروژه هایی است که در این هفته افتتاح می شود.

 وی گفت: احداث جاده روستایی خنگ اژدر نوروزی به پیر محمود در شهرستان ایذه با اعتبار بیش از 400 میلیون تومان از منابع استانی و اشتغال زایی 12 نفر که از سال 94 آغاز شده بود، به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری می باشد. همچنین پروژه آنتنی های ایذه با اعتبار حدود یک میلیارد تومان و اشتغال زایی 20 نفر در این شهرستان تکمیل شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 دشتی زاده عنوان کرد: بازسازی و روکش آسفالت جاده گرگر – گمبرون با اعتبار بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان در شهرستان ماهشهر با اشتغال زایی 25 نفر به پایان رسیده است و افتتاح می‌شود. مرمت و بهسازی جاده آنتنی ماهشهر با اعتبار 400 میلیون تومان و اشتغال زایی 15 نفر یکی دیگر از پروژه‌هایی است که به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

 وی ادامه داد: پروژه بهسازی و آسفالت حیاویه – فضله جامع – صحینیات – جلوه در شهرستان اهواز با اعتبار بیش از دو میلیارد و 100 میلیون تومان و اشتغال زایی 40 نفر تکمیل شده و آماده بهره برداری است. همچنین پروژه بهسازی و آسفالت جاده حلاف 1،2 و 3 در اهواز با اعتبار بیش از 700 میلیون تومان و اشتغال زایی 15 نفر برای افتتاح در هفته دولت تکمیل شده است.

 دشتی زاده بیان کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی شریعتی در دشت آزادگان با اعتبار حدود 5 میلیارد تومان و اشتغال زایی 70 نفر به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است. همچنین جاده منصوره در شادگان با اعتبار بیش از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان از منابع ملی آماده افتتاح در هفته دولت است.

 مدیر راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان خاطر نشان کرد: احداث جاده آنتنی روستای عوج آلبوحیه – نهر حملیه – نهر آلبوسید حمید در آبادان، احداث جاده آنتنی روستای فیه – دریعات در آبادان، آنتنی های بخش مرکزی مشراگه در رامشیر، احداث میانبر صیدون به هپرو در باغملک، بهسازی و آسفالت راه روستایی سید شریف – سید سلطان و احداث راه روستایی ثدین 4 در باوی از دیگر پروژه های حوزه راه روستایی است که در هفته دولت در خوزستان به بهره‌برداری می رسند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.