سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

نشست دبیران شورای پژوهش و فناوری ورزش و جوانان منطقه 4 کشور

نشست هم‌اندیشی دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات ورزش و جوانان منطقه 4 کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نشست هم‌اندیشی دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات ورزش و جوانان منطقه 4 کشور شامل استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد و یزد، 23 و 24 مردادماه جاری در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در این نشست، هدف از برگزاری همایش های منطقه ای را شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب بیان کرد و گفت: با هدف پویایی بیشتر حوزه پژوهشی استان ها، شاخص های ارزیابی عملکرد و وظایف اعضای شورا بازبینی و به زودی ابلاغ می شود.

محمدرضا فضلی در ادامه با اشاره به ثبت 140 طرح پژوهشی در سامانه سمات (سامانه مدیریت اطلاعات تحقیقاتی) برای بررسی و رفع مشکلات پیش رو، از تدوین اولویت های ملی و موضوعی در حوزه پژوهش خبر داد.

وی اضافه کرد: تدوین اولویت های پژوهشی از مهمترین فعالیت های شورای پژوهش استان هاست که می توانند موضوعات ملی و موضوعی وزارتخانه را بومی سازی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این نشست علمی در 2 بخش ورزش و جوانان برگزار شد و مسئولان پژوهشی شرکت کننده، ضمن ارائه پژوهش های خود در حوزه های ذکر شده، به بررسی چالش های پیش رو پرداختند.

عبدالرحمان قاسمی افزود: آخرین دستاوردهای مکمل های غذایی در المپیک 2016 ریو، تغذیه سالم در ورزش قهرمانی، حمایت از سمن های حوزه وزارت ورزش و جوانان، و تحقیق و پژوهش در حوزه ازدواج و طلاق در این همایش 2  روز مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی؛ همایش کارگاه طب ورزشی نیز در حاشیه این نشست برای هیأت های ورزشی استان برپا شد که با استقبال ورزشکاران همراه گردید.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: خبر ، شهرکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.