سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارویمه؛

مراسم تجلیل از خبرنگاران ایسنا و ایکنا

رئیس جهاد دانشگاهی استان اظهارداشت:رسانه ها ومطبوعات نقش پر رنگی در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ولی عاقلی در مراسم تجلیل از خبرنگاران ایسنا و ایکنا گفت: توسعه حوزه رسانه و افزایش تبادل افکار تخصصی در میان مردم در پیشرفت جامعه نقش اساسی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید نسبت به مدیران و مسئولان سازمان ها در توسعه و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشند افزود: اصحاب رسانه باید با آگاهی هر چه بیشتر در حوزه های تخصصی، مدیران و مسئولان را به چالش بکشانند تا راه حل هایی اساسی برای حل معضلات موجود ارائه شود.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از قرآن نشات می گیرد بیان داشت : قناعت و عدم اسراف در مسائل اقتصادی پیوند هایی از اقتصاد مقاومتی است.

عاقلی در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی شناسایی نقاط فشار و ستون های ضعیف اقتصادی که با آگاهی از این نقاط فشار و مقاوم سازی آنها بتوانیم تحریم های دشمنان را بی اثر کرده و آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی استاندارد سازی در تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم دانست و افزود : باید با استاندارد سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی را عملی کرد و با استعداد یابی زمینه های گسترش اقتصاد مقاومتی را در جامعه افزایش دهیم.

امین رستم زاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با تشریح آمار و ارقام مربوط به دو خبرگزاری وابسته به این نهاد در استان (خبرگزاری ایسنا وایکنای آذربایجان غربی) خاطر نشان کرد: رسانه های این نهاد با رویکرد دانشگاهی مسائل را مورد واکاوی و پرداخت خبری قرار می دهندو مهمتر از آن اولویت کاری این نهاد تربیت نسل متخصص متعهد به توسعه با توسل به اندیشه پاک و علمی رسانه ای از برنامه های کاری خبرگزاری های جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به این که اغلب خبرنگاران استان در خبرگزاری های این نهاد انقلابی سابقه خبری دارند و از این رسانه ها شروع به کار خبر کرده اند خاطر نشان کرد: نمود شخصیت فرهنگی علمی سیاسی اجتماعی هر استان در سطح کشور متاثر از کیفیت پرداخت رسانه های آن منطقه است و سبک اندیشه هر خبرنگار به نوعی می تواند در ترسیم وحتی تحقق شمای کلی توسعه یک استان و منطقه نقش داشته باشد.

درپایان از خبرنگاران برتر ایسنا و ایکنای جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اهدای هدایا و لوح تقدیر، قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.