سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

اکران فیلم سینمایی ایستاده در غبار در سینما بهمن

فیلم سینمایی ایستاده در غبار در سینما بهمن استان خراسان جنوبی اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت : فیلم ایستاده در غبار ، برترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر را به خود اختصاص داده است.

کریمیان با اشاره به اینکه ایستاده در غبار جزء برترین فیلم های دفاع مقدس است افزود : فیلم ایستاده در غبار دوران کودکی حاج احمد متوسلیان ،اسارت ایشان در لبنان و زمان ربوده حاج احمد متوسلیان را به تصویر می کشد.

وی گفت: فیلم ایستاده در غبار به مدت دو هفته در روی پرده اکران است و با استقبال عموم مردم از این فیلم مدت اکران آن بیشتر در سینما استان خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: معرفی و تبلیغ قابلیت های اصلی و ارزشمند این فیلم در بین عموم مخاطبان از جمله وظایف و دغدغه حوزه هنری استان می باشد .

کریمیان با بیان اینکه ۹۰ میلیون تومان در ساخت مستند های حوزه دفاع مقدس هزینه شده است گفت: در حوزه هنری فعالیت هایی در قالب نماهنگ ، تولید ۶۵۰ دقیقه مستند در مورد دفاع مقدس صورت گرفته است.

وی افزود: مجموعه ۳۰ قسمتی سیمرغ که مفاخر دفاع مقدس و خاطرات بسیاری از شهدا را به تصویر می کشد در حوزه هنری استان در حال ساخت می باشد.

انتهای پیام /غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.