سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

ادامه تیمداری باشگاه آلومینیوم در رشته های والیبال و فوتبال

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از قطعی شدن ادامه تیمداری باشگاه آلومینیوم در رشته های فوتبال و والیبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،غلامعلی دانشور گفت: روز گذشته جلسه ای با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، نماینده حقوقی مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزال، رئیس هیات فوتبال ،نماینده بخش خصوصی(حامی جدید تیم های فوتبال و والیبال آلومینیوم)، عباس سرخاب( سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال) و بنده در استانداری هرمزگان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه پیشنهاد شد مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزال در فصل جاری در دو رشته ورزشی فوتبال و والیبال بین یک و نیم تا دو میلیارد تومان هزینه کند و مابقی هزینه ها برعهده خریدار و بخش خصوصی باشد، افزود: این دو تیم در فصل جاری لیگ دسته دو فوتبال و لیگ دسته اول والیبال با نام آلومینیوم هرمزگان در میادین حاضر خواهند شد.
دانشور گفت:  قرار شد هیئت مدیره ای متشکل از نماینده استانداری، نماینده مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزال، نماینده بخش خصوصی، نماینده اداره کل ورزش و جوانان و یکی از پیشکسوتان ورزش استان شکل بگیرد تا در خصوص انتخاب مدیرعامل و شرایط دو تیم والیبال و فوتبال و همچنین بدهی های گذشته باشگاه نیز تصمیم گیری شود.
اضافه می شود که باشگاه آلومینیوم هرمزگان هفته گذشته در نامه ای رسمی انصراف خود را از تیمداری در تمام رشته های ورزش حرفه ای به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی اعلام کرده بود.
البته موضوعی که از همان روز نخست با اعتراض هواداران و مسئولان ورزشی و سیاسی هرمزگان مواجه شد و پس از جلسات متعدد سرانجام به ادامه فعالیت باشگاه آلومینیوم در رشته های فوتبال و والیبال ختم شد.
انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.