سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از کالای فرهنگی تنها راه نجات صنعت سینمای ایران است

برنامه ریزی بلند مدت و استقلال بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند راه تبلیغ فیلم‌ها را هموارتر کند.

جمال ساداتیان تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص گفت: من از جمله تهیه کنندگانی بودم که به دلیل پخش تیزرهای تبلیغاتی یکی از فیلم‌هایم به دادگاه احضار شدم، جلسه‌‎ای بسیار موثر برگزار شد و صحبت‌هایی برای هماهنگی و همکاری با مقام و ارگان‌های بالاتر  زده شد، که به  پایان این ماجرا برسیم.

وی تصریح کرد: امروزه در تمام جهان از بازیگران و افراد مشهور سینما، برای توجه بیشتر مخاطب،  به برند تجاری و باکس‌های تبلیغاتی در حوزه بیلبورد و تیزر، استفاده می‌شود اما ما از این فرصت تا به حال استفاده نکردیم.

ساداتیان خاطرنشان کرد: حرکت‌های سلبی و حذف فیلم‌ها در این ماجرا نمی‌تواند ما را به رفع این معضل برساند، باید به دنبال برنامه ریزی، تسهیلات و همکاری در این زمینه باشیم و هماهنگی را بین اهالی سینما با ارگان‌های مرتبط با این موضوع بیشتر کنیم.

این تهیه کننده بیان کرد: باید برای رسیدن به اتمام این ماجرا، استقلال بیشتر در زمینه اجازه و پروانه نمایش فیلم از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از اینها ایجاد شود، تا در روند تبلیغات، فیلم‌ها به ممیزی‌های مختلف و به شکلی متنوع برخورد نکنند، و در جریانی مناسب استاندار و منطقی تبلیغ داشته باشند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.