سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره جوانان برتر افغانستان به زودی در کابل برگزار می‌شود

مسئولان نهاد مدنی شبکه حمایت اعلام کرده‌اند که به زودی جشنواره جوانان برتر از سوی این شبکه در باغ بابر برگزار خواهد شد.

کنشکا نصیری، رییس شبکه حمایت در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، هدف از برگزاری جشنواره جوانان برتر را داشتن کشوری یکپارچه و قدرتمند با جوانان تاثیرگذار است. چرا که جوانان ارزش و اعتبار اصلی و سرمایه یک مملکت به حساب می‌آیند.

نصیری افزود: برنامه‌ای ترتیب داده‌ایم تا از میان جوانان افغانستانی در سراسر دنیا، افراد در  رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۵ سال زندگینامه خود را تا تاريخ ١٥ آگست به مديريت جشنواره ارسال کرده و برای شرکت در این رقابت كانديدا شوند.

رییس شبکه حمایت تصریح کرد: به منظور انجام انتخابات اوليه از ميان تعداد زيادی از كانديدای به تاريخ ١٨ آگست نظرسنجی آنلاين آغاز می‌شود و از ميان كانديدها ١٠٠ نفر كه بيشترين رای مردمی را همراه خود داشته باشند به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد و در مرحله نهايی از طريق برنامه زنده تلوزیونی و در حضور پنج داور انجام می‎شود.

وی بیان داشت: در اين مرحله كه از تاريخ ٢٤ آگست اولين برنامه تلويزيونی جوان برتر از طريق شبکه‌های تلویزیونی منتشر می‌شود، به ١٠٠ كانديدای برتر اين فرصت داده می‌شود تا به ارائه طرح‌ها و پلان‌هایشان در زمینه‌های مختلف بهبود شرایط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اقتصادی و سياسی افغانستان در مقابل دوربين‌های تلويزيون بپردازند.

نصیری با بیان اینکه در اين مرحله نیز كه تا تاريخ ٣٠ آگست ادامه خواهد داشت از ميان ١٠٠ كانديدای انتخاب شده، ١٠ نفر به عنوان جوان برتر معرفی می‌شوند، تاکید کرد: منتخبان توسط داورهايی از جامعه ورزشی، رسانه‌ای، مدنی، سياسی و تجاری شناسايی و انتخاب می شوند.

مسئولان نهاد مدنی شبکه حمایت خاطرنشان کرد: جشن جوانان برتر در تاريخ ١ سپتامبر ٢٠١٦ برگزار می‌شود و برندگان آن ضمن دریافت تندیس جوان برتر 2016، به جامعه و مسئولان مربوط به جوانان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.