سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

ایجاد بیش از 5 هزار شغل جدید برای روستاییان استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با برنامه ریزی انجام شده امسال 5 هزار و 237 فرصت شغلی جدید شغل برای روستاییان واجد شرایط در این استان فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: این مشاغل قرار است توسط ارگانها و اداره های ذیربط مانند بسیج سازندگی، کمیته امداد، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نظایر آنها ایجاد شود.

وی از مدیران ذیربط خواست تا نشست های مربوط برای این منظور را به شکل مرتب در هر ماه برگزار و موضوع را بطور جدی پیگیری کنند.

استاندار اردبیل با بیان روند مطلوب مشاغل ایجاد شده برای روستاییان این استان در دولت تدبیر و امید خواستار توجه جدی مدیران ذیربط به پایداری اینگونه مشاغل شد

خدابخش افزود: علاوه بر ایجاد شغل برای روستاییان باید به شکل دقیق به مواردی مانند بازاریابی برای صنایع دستی، فرآورده ها و کالاهای تولیدی روستاییان و نداشتن مشکل برای ادامه کار این عزیزان توجه شود.

وی افزود: در کنار مراجعه های حضوری برای فروش فرآورده ها و کالاهای تولید شده توسط روستاییان، دست اندرکاران ارگان های ذیربط می توانند از ظرفیت تبلیغی فضاهای مجازی نیز برای این منظور بهره بگیرند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.