سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

به دام افتادن سارقان احشام

سارقان احشام در شهرستان مرودشت به دام افتادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری سارقان و کشف احشام سرقتی در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در حوزه استحفاظی شهرستان پاسارگاد و با توجه به همجواری شهرستان مرودشت با محل وقوع جرم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار هر دو شهرستان فرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به این که سرقت توسط یک دستگاه خودرو 206 صورت پذیرفته بود، با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی ماموران موفق به شناسایی آدرس محل سکونت مالک خودرو شدند و با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد به محل مراجعه كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران با مراجعه به محل سکونت مالک خودرو بنام "ر-ع" وی را دستگبر و خودرو را نیز توقیف كردند و در تحقیقات و بازجویی های فنی از "ر-ع" مشخص شد، احشام مسروقه در گله دانی فردی به نام "م- ب"که وی نیز در سرفت همکاری داشته است، نگهداری می شود که بلا فاصله به محل مراجعه و ضمن دستگیری این فرد 2 راس گوساله سرقتی نیز کشف شد.
سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: طی تحقیقات فنی و پلیسی از این دو سارق مشخص شد فرد دیگری نیز در این سرقت مشارکت داشته است که تلاش جهت دستگیری همدست سارقان همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/س
برچسب ها: دام ، قانون ، سارق ، احشام ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.