سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

جزئیات دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی سرپل ذهاب

جزئیات دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی شهرستان سرپل ذهاب اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه جزئیات دستگیری سارقانی را که چند روز پیش حین سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در شهرستان سرپل ذهاب، مامور نیروی انتظامی را به شهادت رساندند، اعلام کرد.

به گزارش پايگاه خبری پليس، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: به دنبال سرقت مسلحانه از يک طلا فروشی در شهرستان " سرپل ذهاب " و شهادت يکی از ماموران ناجا ، تيمی متشکل از پليس آگاهی، پليس اطلاعات و امنيت عمومی و انتظامی شهرستان، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پليس آگاهی با بررسی صحنه جرم، تحقيقات محسوس و نامحسوس و نيز بررسی دوربين های محل حادثه، موفق به شناسايی موتورسيکلت سارقان شدند.

سردار امان اللهی با اشاره به بررسی علمی و فنی آثار باقيمانده از جرم بر روی موتورسيکلت اظهار داشت: تيم عملياتی در ادامه با پيگيری های موثر سربازان گمنام امام زمان (عج)، موفق به شناسايی دو تن از سارقان شدند.

وي تصريح کرد: پس از شناسايي محل اختفای سارقان که يکي از آنها زن بود، متهمان با هماهنگي مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با بيان اينکه حدود سه کيلوگرم از طلاهاي مسروقه از مخفيگاه سارقان کشف شد، افزود: متهمان در بازجويي هاي اوليه ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه از طلافروشي و به شهادت رساندن مامور نيروي انتظامي، اقرار کردند که سرقت را با همدستي فرد ديگري انجام داده اند.

سردار امان اللهي ادامه داد: ماموران با همکاري دستگاه هاي امنيتي، موفق شدند مخفيگاه اين سارق را شناسايي و وي در يکي از محلات شهرستان سرپل ذهاب دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با بيان اينکه سارقان مسلح در مدت کمتر از 72 ساعت شناسايي و دستگير شدند، به مخلان نظم و امنيت عمومي هشدار داد: پليس با تمام توان و امکانات خود، با هرگونه بي نظمي و سلب آسايش شهروندان برخورد قانوني خواهد کرد و به مجرمان اجازه اخلال در نظم عمومي را نخواهد داد.

به گفته وی، شهيد "احمد محمدی" غروب روز پنجشنبه گذشته با مشاهده سرقت مسلحانه از يک طلافروشی در شهرستان سرپل ذهاب، برای نجات جان صاحب طلافروشي بدون داشتن هرگونه سلاحی وارد عمل شد اما متاسفانه حين درگيری، سارقان با شليک چندين گلوله وی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.