سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری دومین رویداد ملی اینوتک سلامت

دومین رویداد ملی اینوتک سلامت آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ این رویداد با حمایت ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می شود.

رویداد ملی اینوتک سلامت رویداد مهم کارآفرینی و فناوری اختصاصی حوزه سلامت است که برای دومین بار در کشور به دنبال حرکت موفق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برگزاری نخستین رویداد اینوتک سلامت، با مشارکت مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا جهاد دانشگاهی، مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مرکز رشد تجهیزات پزشکی توانبخشی و اندام مصنوعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در تهران به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

این رویداد با حضور هسته‌ها و شرکت‌های فناور، دانشجویان و تیم‌های علاقمند به کارآفرینی و دارای ایده، اشخاص سیاست‌گذار حوزه سلامت، مدیران موفق شرکت‌های دانش‌بنیان،شرکت‌های بازار‌ساز حوزه سلامت، سرمایه‌گذاران خطر‌پذیر، مدیران مراکز رشد سلامت و پارک‌های علم و فناوری حوزه سلامت برگزار می شود.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد ملی، شکل گیری و توسعه اکوسیستم کارآفرینی در حوزه سلامت است و کارگاه های مختلفی با عناوین ارزش گذاری ایده و محصول، مبانی فرآیند تجاری سازی، برنامه کسب و کار و طرح توجیهی و دفاع از آن و غیره نیز در این رویداد ملی برگزار می شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دومین ، رویداد ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.