سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کشف محموله بزرگ سيگار خارجی قاچاق در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از کشف محموله بزرگ سيگار قاچاق خارجی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئيس پليس آگاهی استان از کشف محموله بزرگ سيگار قاچاق خارجی به ارزش يک ميليارد ريال، دستگيری يك نفر متهم و توقيف يك دستگاه خودرو در اين زمينه خبر داد.
 سرهنگ "محمدرضا اميری" گفت: در پی کسب خبری مبنیبر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در سطح کلان در استان کردستان تشکيل و اخيرا اقدام به خريداری يک محموله کالای قاچاق خارجی (سيگارت) از افراد عراقی نموده و از معابر غير مجاز مزری استان کردستان و شهرستان مريوان وارد و با استفاده از خودروهای پوششی تيزرو با عبور از معابر اقدام به انتقال به شهرستان کامياران کرده است تا در فرصت مناسب با عبور از معابر فرعی استان کرمانشاه، به استان هاي مرکزی کشور انتقال دهند، بر همين اساس پس از بررسی صحت و سقم خبر، در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.
 وی در ادامه گفت: در اين راستا 2 تيم عملياتی به محور ورودی كرمانشاه اعزام شد و منطقه به صورت نامحسوس به مدت چندين ساعت تحت کنترل قرار گرفت، در نهايت يک دستگاه خودرو سواری سمند حامل کالای قاچاق که قبلا با اقدامات تعقيب و مراقبتي صورت گرفته شناسايی شده بود، رؤيت شد.
اين مقام انتظامی ادامه داد: خودرو به محض رؤيت ماموران اقدام به دور زدن و بازگشت به سمت مسير اوليه خود کرد که با هوشياری و اقدام سريع، خودرو حامل بار قاچاق متوقف و راننده آن دستگير شد.
سرهنگ اميری خاطر نشان كرد: خودرو حامل کالای قاچاق جهت بررسی به پليس آگاهی منتقل و مشخص شد حامل تعداد 317 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق است که در اين راستا پرونده اي تشکيل و تحت رسيدگي قرار دارد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، سیگار ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
قاچاق کلان !! اونم داخل یک سمند!!!؟؟؟ حتما از عراق نخ نخ داخل حیبشون به طوز قاچاق وارد کردن!!!