سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کاهش 14 درصدی سرقت در دهاقان نسبت به سال گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان گفت: در 4 ماهه سال 95 نسبت به سال گذشته 14 درصد مجموع سرقت در شهرستان کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،احمد مقامی در نشست خبری اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی و آموزش‌هایی که در سطح مساجد، مدارس، صنوف و جلسات اولیا مربیان داشتیم، خوشبختانه در چهار ماهه امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 14 درصدی مجموع سرقت‌ها و افزایش 21 درصدی کشفیات در سطح شهرستان بوده‌ایم و تصادفات فوتی نیز 50 درصد در شهرستان کاهش داشته است.

وی در خصوص مبارزه با مواد مخدر افزود: با برگزاری نمایشگاه در شهرستان و برگزاری کلاس‌های آموزشی در این زمینه امسال کشفیات مواد مخدر 32 درصد افزایش و یک درصد افزایش داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دهاقان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که یکی از مشکلات امروز کالای قاچاق است، اظهار کرد: کالای قاچاق باعث عدم ورود کالای ایرانی در بین مردم می‌شود؛ در همین راستا دو محموله قاچاق که یکی به ارزش 400 میلیون تومان و دیگری به ارزش 100 میلیون تومان کشف و ضبط شد.

مقامی ضمن تقدیر از همکاری خودجوش و ولایتی مردم شهرستان دهاقان، بیان داشت: ماهانه حدود 300 پیام در شهرستان به سامانه پلیس 110 اطلاع داده شده است.

وی با اشاره تردد کاروان‌های عروسی در سطح شهر گفت: منتظر اجرای سیستم مانیتورینگ در ستاد فرماندهی هستیم تا بتوانیم افرادی را که باعث ایجاد آلایندگی صوتی در مراسمات عروسی و ایجاد ترس و وحشت میان مردم می‌شوند، شناسایی و تحویل مراجع قانونی دهیم.

مقامی در پایان اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینای مردم هستند و تعامل بیشتر نیروی انتظامی با خبرنگاران باعث افزایش سطح فرهنگ و ترویج آن می‌شود.



انتهای پیام/م

برچسب ها: کاهش ، سرقت ، دهاقان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.