سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بوکس در پایان مردادماه

مجمع انتخاباتی هیات بوکس 31 مردادماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان در روز پایانی مردادماه خبر داد.
علیرضا امینازاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان اصفهان، اظهار داشت: ثبت‌نام از کاندیداهای هیئت بوکس استان در خردادماه انجام شد و از طرف فدراسیون نیز این کاندیداها تأیید صلاحیت شدند.
وی گفت: در ابتدا 6 نفر برای بر عهده گرفتن ریاست هیئت بوکس استان اصفهان ثبت‌نام کرده بود که در ادامه 2 نفر از آن‌ها انصراف دادند. در حال حاضر قرار است مجمع انتخاباتی این هیئت با حضور سیروس سلحشور، محمدرضا غزنوی، مرتضی عظیمی و مهدی شفیعی برگزار شود.   
امینازاده ادامه داد: تاریخی که برای برگزاری این مجمع اعلام کردیم، 31 مردادماه است که به موافقت و تأیید فدراسیون بوکس هم رسید.
معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: تمامی اقدامات لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان انجام گرفته و دعوت‌نامه‌‌ها نیز ارسال شده است. اگر در این فاصله زمانی، اتفاقی نیفتد و این تاریخ از سوی فدراسیون لغو نشود، مجمع انتخاباتی این هیئت روز یکشنبه 31 مردادماه با حضور چهار کاندیدا برگزار می‌شود.
گفتنی است، دوره ریاست مجید رمضانپور رییس پیشین هیئت بوکس استان اردیبهشت ماه سال گذشته به پایان رسید و حالا با گذشت مدت زمان زیادی از آن تاریخ، قرار است انتخابات این هیئت برگزار شود.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.