سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرود؛

قهرمانی رقابت های سه رشته پرورش اندام در شاهرود

رقابت ها در سه رشته بادی کلاسیک با حضور ۳۴نفر، فیزیک با حضور ۴۳نفر و پرورش اندام با حضور ۴۸نفر در سالن ورزشی مجموعه البرز شرقی شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشاهرود ؛  رئیس هیئت پرورش اندام شاهرود از قهرمانی تیم این شهرستان در مسابقات استانی خبر داد و گفت: شاهرود در سه رشته اندام، فیزیک و بادی کلاسیک رتبه نخست تیمی استان را به دست آورد.
وحید اسدیان ضمن بیان اینکه مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان سمنان به میزبانی شاهرود و با حضور ۱۲۵ورزشکار از هشت شهرستان استان برگزار شد، گفت: این رقابت ها در سه رشته بادی کلاسیک با حضور ۳۴نفر، فیزیک با حضور ۴۳نفر و پرورش اندام با حضور ۴۸نفر در سالن ورزشی مجموعه البرز شرقی شاهرود برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از رقابت ها در رشته انفرادی بادی کلاسیک و پرورش اندام علی قندالی از گرمسار و در رشته فیزیک وحید وحدت از گرمسار حائز رتبه نخست شدند.
رئیس هیئت پرورش اندام شاهرود درباره نتایج نهایی مسابقات تیمی نیز، توضیح داد: در رشته بادی کلاسیک تیم شاهرود با ۹۸امتیاز مقام نخست را به دست آورد و گرمسار با ۴۱امتیاز و سمنان با ۱۸امتیاز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
اسدیان گفت: در رشته پرورش اندام نیز شاهرود با ۱۴۵امتیاز رتبه اول را به دست آورد و گرمسار با ۳۷ و سمنان با ۱۵امتیاز دوم و سوم شد همچنین در رشته فیزیک نیز تیم شاهرود با ۱۶۰امتیاز رتبه اول و گرمسار و سمنان با امتیاز ۴۳ و ۱۲ رتبه های بعدی را کسب کردند.
وی افزود: برگزاری آئین تقدیر و تجلیل از حمیدرضا ملکی قهرمان ارزنده شاهرودی یکی از نکات قابل توجه در این دوره از رقابت ها بود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.