سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«تخت جمشید» از نگاهی دیگر در گالری شکوه

«تخت جمشید» از نگاه دیگری توسط یک عکاس در گالری شکوه به تصویر کشیده شده است.

بهنوش فروتن مدیر گالری «شکوه» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاهی که در این نگارخانه برپا شده، عنوان کرد: در نمایشگاهی که از جمعه 22 مرداد برپا شده، آثاری از بهرام گوهری به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این مجموعه 10 اثر از این هنرمند وجود دارد که در قالب عکاسی در معرض دید عموم قرار گرفته اند.

فروتن اظهار کرد: تخت جمشید موضوعی است که با نگاه نویی در این نمایشگاه به آن پرداخته شده و کارهایی را پدید آورده که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. این عکس ها که همگی قدمت و فرهنگ کهن ایران را نشان می دهد، بر روی کاغذ حرفه ای عکاسی چاپ شده اند.
 
مدیر نگارخانه «شکوه» در پایان در خصوص معیار گزینش کارها در این گالری خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم در انتخاب و پذیرش کارها برای نمایشگاه سابقه هنرمند است و دیگری خود کار است. اثری که برای ارائه انتخاب می‌شود، باید دارای مفهوم و محتوا باشد و در واقع به مخاطب موضوعی را برساند.

گفتنی است؛ بهرام گوهری در حدود 20 سال است به صورت حرفه‌ای در زمینه عکاسی و فیلمسازی فعالیت می‌کند. او مدت هاست انسان را  دستمایه اصلی آثارش قرار داده، وی در این نمایشگاه نیز آثاری را در همین سبك با محوریت موضوعاتی در رابطه با انسان ها خلق کرده است.  

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.