سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

شروع عملیات اجرایی سایت گردشگری پارک جنگلی شاهین دژ

عملیات اجرایی سایت گردشگری پارک جنگلی شهرستان شاهین دژ طی آیینی با حضور مسئولان محلی آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار شهرستان شاهین دژ در این آیین گفت: این کمپ در ساحل زیبای زرینه رود که یکی از شریان های اصلی و حیاتی منطقه است، در عرصه ای به مساحت هشت هزار و 500 متر مربع و با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث می شود.

حسین عباسی اهتمام ویژه به بخش گردشگری این شهرستان را یک کار ارزشمند دانست و بیان کرد: احداث کمپ گردشگری پارک جنگلی مقدمه احداث سایت بزرگ گردشگری زرینه رود است.

وی همچنین احداث کمپ و سایت بزرگ گردشگری زرینه رود را سرآغازی بر توسعه بخش گردشگری شهرستان شاهین دژ دانست و افزود: اگر در این زمینه خوب کار شود، این شهرستان به قطب گردشگری تبدیل خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی هدف از احداث این کمپ را توسعه گردشگری داخلی و جذب گردشگران از شهرهای مجاور و ایجاد فضای مناسب برای رفاه حال خانواده های شهرستان عنوان کرد.

جلیل جباری افزود: در سطح استان 12 باب مجتمع تفریحی و گردشگری در دست اجراست که مهم ترین آنها کمپ گردشگری در شاهین دژ، میاندوآب، سردشت و پیرانشهر است.

وی بیان کرد: بر اساس آمار، امسال 10 تا 12 درصد گردشگران استان آذربایجان غربی افزایش یافته و به دنبال آن، تا پایان تابستان این رقم باز هم افزایش خواهد یافت.

زرینه رود به طول 302 کیلومتر یکی از پرآب ترین و طویل ترین رودهای شمال غرب ایران است که پس از گذر از شهرستان های بوکان، تکاب، شاهین دژ و میاندوآب به دریاچه ارومیه می ریزد.

شهرستان شاهین دژ با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.