سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آبرسانی سیار به سه هزار عشایر اصفهانی

آبرسانی به عشایر استان اصفهان اعتباری افزون بر 4.5 میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیر کل امور عشایر استان اصفهان گفت: با وجود آبرسانی سیار به بیش از سه هزار خانواده عشایر به 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین آب شرب دامی و انسانی نیاز داریم.

علی اکبر نجفی با اشاره به 23 هزار هکتار اراضی کشاورزی عشایری در استان افزود: برای طرح های کشاورزی عشایری به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و این قشر برای کشاورزی اراضی خود با مشکلات زیادی روبرو هستند که برای حل این مشکلات استخرسازی، بازسازی و مرمت قنوات، ایستگاه های پمپاژ، حفر چاه و لوله و پوشش کانال های بتنی را درنظر گرفته ایم.

وی با تاکید بر آبرسانی برای شرب به سه صورت سیار، احداث منابع ذخیره آب و خط انتقال آب توسط لوله گفت: آبرسانی به عشایر شهرستان های سمیرم، شهرضا، دهاقان، فریدونشهر، چادگان و جرقویه به صورت سیار انجام می شود.

نجفی در پایان با اشاره به وجود بیش از سه هزار خانواده عشایر و یک میلیون رأس دام عشایر در این استان گفت: عشایر هر ساله 10 هزار تن گوشت قرمز در قالب 400 هزار بره و بزغاله وارد بازار می کنند و از ابتدای امسال 55 هزار تن مواد لبنی به بازار استان اصفهان وارد کرده اند. 



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.