سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

معارفه مدیرجدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

در مراسمی سروش علیزاده به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهین دژ معرفی و از خدمات علی صفری مدیر قبلی تقدیر شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ایوب عزیزی- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در مراسم معارفه مدیرجدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهین دژ، در محل فرمانداری این شهرستان با بیان این مطلب، اظهارداشت: بنیاد مسکن بفرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شده که تاکنون در مناطق محروم، دورافتاده و روستاها، همچنین بازسازی مناطق جنگ زده و زلزله زده وسایر پروژه های عمرانی استانی و ملی، بی وقفه مشارکت و بخدمات رسانی ادامه داده است.

وی، افزود: خدمات رسانی به اقشار نیازمند جامعه توفيق الهى است که شامل حال ما شده وآنرا مجالى بدانیم و خستگی ناپذیر و بدون هیچ محدوديتى در ترويج فرهنگ خدمت‏رسانى به مردم تلاش مضاعف داشته باشیم، و اینکه خدمت خالصانه و بی منت، حتی با يك نگاه محبت‏آميز‏، موجب رضایت خدا، پيامبرگرامی اسلام(ص) وائمه اطهار(ع) خواهد شد.

وی، دوران مسئولیت را به دو امدادی تشبیه کرد و تأکید نمود کسانیکه مسئولیت را از مدیر قبلی تحویل می گیرد، با ابتکار عمل، تازه نفس، با سرعت، دقت و با مشارکت جمعی، در خدمات رسانی به مردم تلاش نمایند.

حسین عباسی- فرماندارشاهین دژ، از زحمات مدیر قبلی تقدیر و برای مدیر جدید نیز آرزوی توفیق نمود، همچنین خدمات عمرانی بنیاد مسکن در مناطق محروم را مطلوب وارزنده ارزیابی کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: معارفه ، مسکن ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.