سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

لزوم نظارت بر آموزشگاه های رانندگی

نظارت بر آموزشگاه های رانندگی از مهمترين موضوعات ترافيکی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ، رئيس پليس راهنمايی و رانندگی نيروی انتظامی در جمع روسای پليس راهور مازندران در ساری گفت: نظارت بر عملکرد آموزشگاه های رانندگی يکی از مهم ترين موضوعات در ارتقای فرهنگ و انضباط ترافيکی است.

سردار تقی مهری افزود: هرچه کنترل و نظارت بر رفتار رانندگان در معابر درون شهری بيشتر باشد تسهيل در امر عبور و مرور امن تر و سوانح و حوادث رانندگی در معابر به حداقل خواهد رسيد.

وی بيشترين سهم متوفيان و کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی درون شهری را مربوط به راکبان موتورسيکلت ها و عابران پياده برشمرد و گفت: آموزش و نظارت بررفتار راکبان موتورسيکلت ها از مهمترين اولويت های پليس راهور است.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی نيروی انتظامی با تاکيد بر توسعه آموزش همگانی برای ارتقای فرهنگ ترافيک درجامعه افزود: از ظرفيت همه سازمان ها ، ادارات و نهادها و ظرفيتهای مردمی در راستای تبليغات ،آموزش فرهنگ ترافيک و افزايش ايمنی عبور و مرور و انضباط بخشی ترافيکی بايد استفاده شود.

سردار مهری نظارت بر عملکرد آموزشگاه های رانندگی را يکی از مهمترين موضوعات ارتقای فرهنگ ترافيکی برشمرد و گفت: کارشناسان و افسران آزمون بايد در زمان اخذ آزمون دقت بيشتری داشته باشند ، چون گواهينامه رانندگی برای يک شخص رابطه مستقيمی با کاربران شبکه ترافيکی و تصادفات خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.