سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگیری: روستاهای بالای ده خانوار تا پايان سال از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند

معاون اول رييس جمهور گفت: بر اساس گزارش‌های مديران وزارت نيرو تا پايان سال كليه روستاهای بالای ده خانوار از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگيری در حاشيه مراسم امضاي قراردادهای سرمايه گذاري در بخش آب و فاضلاب به خبرنگاران گفت: سال گذشته با اختصاص بودجه از محل صندوق ذخيره ارزي كار آبرساني به روستاها آغاز شد و اين طرح ها با سرعت مناسبي در حال انجام است.

وي افزود: سرعت اتمام طرح هاي عمراني در حوزه وزارت نيرو كه در آنها بخش خصوصي مشاركت داشته بي نظير است و دولت تلاش خواهدكرد تا با فراهم كردن بسترها زمينه مشاركت بيش از پيش مردم در امور فراهم شود.

معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه بودجه طرح هاي مربوط به وزارت نيرو با وجود برخي محدوديت ها در بودجه در سالجاري كاسته نشده  است، اظهار داشت: با توجه به اهميت موضوع تامين آب و برق مورد نياز بخش هاي مختلف كشور به دستور رييس جمهور بودجه طرح ها بطور كامل اختصاص يافت.

جهانگيري سپس ويژگي هاي بودجه سال 95 و برنامه هاي  اصلاح نظام بانكي را يادآور شد و تصريح كرد: ايران از كشورهايي است كه با محدوديت منابع آبي روبروست و بايد با مديريت علمي و كارشناسي از اين منابع بهترين بهره برداري را انجام داد زيرا آيندگان نخواهند پذيرفت كه بخاطر عدم برنامه ريزي ما بحران آب وسيع تر شده و هر روز دشت هاي بيشتري در كشور خشك شود.

وي ادامه داد: ما نيازمند صرفه جويي در بخش هاي مختلف هستيم و بايد با همكاري مردم در زمينه جلوگيري از فعاليت چاه هاي غير مجاز بهترين عملكرد را داشته باشيم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.