سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا منصوریان عصا می خواهد؟ /تفکر مدیریتی استقلال،زود دیر می شود

زمزمه هایی مبنی بر تقویت کادر فنی استقلال بنا بر خواسته اعضاء هیئت مدیره استقلال شنیده می شود و شاید اولین جلسه تکلیف این موضوع را روشن کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، استقلال مدل 95 با توجه به جوانی و انگیزه منصوریان و جذب بازیکنان مطرح شانس بالایی برای موفقیت در لیگ داشت اما نتایج 4 هفه اخیربسیاری از معادلات استقلال را بر هم زد و این تیم نمره فبولی کسب نکرد.

کادر فنی منصوریان یا به نوعی دستیاران وی از جمله مواردی است که مورد انتقاد رسانه ها برای تیم بزرگی مثل استقلال است که کارشناسان معتقدند این کادر مناسب تیم اسقلال تهران نیست و باید وزنه های سنگین تری از لحاظ فنی در این تیم باشد.

به نظر می رسد، مسئولان باشگاه استقلال هم بابت کسب نتایج اخیر به زودی تحت فشار هواداران قرار گیرند و برای رهایی از این موضوع در نظر دارند یک دستیار یا مدیر فنی قوی به نیکمت تیم اضافه کنند .

با این تفاسیر در اولین جلسه هیئت مدیره موضوع نتایج ضعیف مورد بررسی قرار می گیرد تا ضعف های استقلال را در ادامه لیگ پوشش دهندکه در غیر اینصورت منصوریان در سال اول سر مربی گری در استقلال به چالش بزرگی بر می خورد و شاید سال تلخی را سپری کند.


منصوریان لیگ شانزدهم را تا به اینجای کار با دو تساوی و دو شکست آغاز کرده است ،حضور در جایگاه 15 جدول رده بندی حتی هواداران صبور استقلال را نیز عصبانی می کند و شاید یزودی سکو ها بر علیه شماره 10 سابق برگردد.

رضا رجبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نتایج اخیر استقلال اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم منصوریان با توجه به اینکه در گذشته نیز بازیکن استقلال بوده اما در حال حاضر مسیر را اشتباه طی کرده و از همان ابتدای فصل تنها به بحث یارگیری ،رقابت و کری خوانی پرداخت که این موضوع سبب شد وی اسیر حواشی شود .

وی ادامه داد: همان طور که نظاره گر هستیم، یارگیری های نامناسب از جمله کنعانی زادگان ،آرش افشین که دو سال به دلیل مصدومیت بازی نکرده و از طرفی حاج محمدی که قراردادی بالای یک میلیارد دارد که به هیچ وجه در جریان بازی ها هم نیست و همچنین فرشید باقری و زکی پور تمامی اینها باعث شده استقلال در یارگیری عملکرد ضعیفی داشته باشد و این افراد تنها بار مالی باشگاه را اضافه کردند.

رجبی افزود :همچنین استفاده از سه مدافع چپ در چهار بازی ضعف استقلال را نشان می دهد و متاسفانه ما بارها گفته ایم که استقلال باید قوی تر از اینها چرخانده شود . به نظر من با این نتایج اخیری که کسب شده و همه نظاره گر آن هستند فکر نمی کنم بعد از تعطیلات لیگ برتر اتفاق تازه ای در نتایج استقلال رقم بخورد و معتقدم استقلال نیاز به یک معماری جدید دارد .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تغییرات کادر فنی گفت : در هر صورت اگر در هفته های آتی نیز نتایج مناسبی کسب نشود به طور خودکار تغییرات در کادر فنی صورت می گیرد اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه هفته های آینده به چه صورت خواهد بود .منصوریان در هفته های آتی کار سختی را در پیش خواهد داشت . امیدوارم منصوریان در تعطیلات لیگ بتواند آرامش لازم را به تیم برگرداند تا بر این اساس استقلال بر روی ریل بیفتد در غیر این صورت استقلال شرایط بدتری را در آینده تجربه خواهد کرد و در حال حاضر کسب نتایج ضعیف یک فاجعه است که تیم را نیز در ته جدول قرار داده است .

رجبی در پایان خاطر نشان کرد :بدون شک اگر نتایج ضعیف ادامه پیدا کند هواداران تیم نیز نسبت به این مساله واکنش نشان می دهند و بهتر است بدانیم هواداران تا جایی حمایت می کنند که تحقیر نشوند و معتقدم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید به نوعی در کسب نتایج موفق باشند تا دل هواداران شاد شود در غیر این صورت سکو ها ملتهب خواهند شد

.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.